Tukiartikkeli
Käyttäjähallinta ja omat asetukset
Miten muokkaan perehdytettävän tietoja?
Voit muokata perehdytettävän (ja muidenkin käyttäjien) tietoja Oma tiimi -näkymässä. Etsi henkilö oikean tiimin alta ja klikkaa oikeasta reunasta Muokkaa. Näin pääset muokkaamaan tarvittaessa esimerkiksi käyttäjän sähköpostiosoitetta tai hänen rooliaan.
Yritän kutsua käyttäjää Introon, mutta saan ilmoituksen, että sähköpostiosoite on rekisteröity toiseen tiliin
Jos saat ilmotuksen, että sähköposti on rekisteröity toiseen tiliin, se tarkoittaa sitä, että käyttäjä on tällä sähköpostiosoitteella käyttäjänä jossakin toisessa organisaatiossa. Näin saattaa käydä etenkin perehdytettävien kohdalla, jos he ovat olleet aikaisemmin töissä organisaatiossa, joka myös käyttää Introa ja heillä on siellä tunnus omalla henkilökohtaisella sähköpostilla. Jos näin on, voit pyytää perehdytettävää joko vaihtamaan itse sähköpostinsa vanhassa organisaatiossa johonkin toiseen tai että perehdytettävä pyytää edellistä organisaatiota poistamaan hänen käyttäjänsä heidän Introsta. Jos näin ei voi tehdä, voitte odottaa perehdytysten aloittamisen kanssa siihen saakka, että perehdytettävälle on luotu teidän organisaationne sähköpostiosoite ja se on aktiivinen.
Käyttäjämme ei saa sähköposteja Introsta
Ensiksi tulee tarkistaa, että sähköposti on varmasti oikein kirjoitettu järjestelmään. Jos sähköposti on oikein, tarkistakaa, onko viestit mahdollisesti menneet roskapostiin. Sitten tulee varmistaa, että intro@grade.com -osoite on sallittujen lähettäjien joukossa. Jos syy ei löydy näistä, vaan kaikki on kunnossa, ottakaa yhteyttä introtuki@grade.com
Viestien lähettäminen saatetaan estää sellaisessa tapauksessa, että kutsu Introon on lähetetty ennen kuin kyseinen sähköpostiosoite on oikeasti ollut olemassa. Koska sähköpostia ei ole olemassa, siihen ei voida lähettää viestejä ja sähköpostien välityspalvelivemme tulkitsee osoitteen virheelliseksi ja estää osoitteen. Tämä johtaa siihen, että vaikka sähköposti myöhemmin on aktiivinen, niin viestit eivät mene perille, sillä lähetys osoitteeseen on estetty. Tämän vuoksi suosittelemme aina käyttämään perehdytettävän henkilökohtaista sähköpostiosoitetta perehdytyksissä ennen aloitusta ja että organisaation sähköposti vaihdetaan vasta aloituksen jälkeen.
Jos epäilette, että sähköpostiosoite on estetty, ottakaa yhteys asiakastukeen introtuki@grade.com
Mistä voin lähettää käyttäjälle uuden kutsun?
Jos käyttäjä tarvitsee uuden kutsuviestin, sen voi lähettää Tiimit-osion kautta. Avaa käyttäjän tiimi ja etsi käyttäjä. Klikkaa Muokkaa ja lähetä käyttäjälle uusi kutsu Lähetä uusi kutsu -painikkeella.
Voinko vaihtaa sähköpostiosoitetta tai salasanaa?
Voit muokata omia tietojasi Omat asetukset -sivulla. Voit vaihtaa salasanan tai sähköpostiosoitteen, muuttaa muistutusasetuksia ja hallinnoida suosikkeja. Täällä voit myös asettaa itsellesi profiilikuvan.
Salasanan vaihtaminen onnistuu myös kirjautumisnäkymän Unohditko salasanasi? -toiminnon kautta