Ajankohtaista06.06.2024

Tiedote: Järjestelmiemme tiedot ovat EU:n alueen sisällä

Huhtikuusta alkaen olemme jatkaneet toimintaamme Grade Solutions Oy:nä, kun FCG Finnish Consulting Group myi FCG Digital Oy:n Grade Holding Oy:lle 2.4.2024.

Haluamme muistuttaa asiakkaitamme, että olemme edelleen 100 % kotimainen, luotettava ja tietoturvallinen ohjelmistokumppani. Yhtiöjärjestelyistä huolimatta järjestelmiemme tiedot ovat EU:n alueen sisällä.

Ohjelmistopalvelumme ovat jatkuneet kevään ajan normaalisti keskeytyksittä samoilla tuotenimillään. Tulemme jatkossa tarjoamaan asiakkaillemme Graden kehittämien ohjelmistopalveluiden myötä entistä laajemman ohjelmistopalveluiden tarjooman, joka vastaa vieläkin kattavammin asiakkaidemme tarpeita. Kerromme uusista ratkaisuista kesän ja syksyn aikana.

Grade tarjoaa Pohjoismaiden johtavat ratkaisut työsuhteen koko elinkaaren tueksi. Tuotevalikoimasta löytyy muun muassa oppimishallintajärjestelmät, osaamisen hallinta, referenssien tarkistus työkalu, työntekijäkyselyt ja suorituksen arvioinnin tuki.

Lisätietoja antaa:

Misa Leiber